English English

+421 903 218 422
info.sk@alsglobal.com
English English

+421 903 218 422
info.sk@alsglobal.com

Často kladené otázky FQA

  1. Čo sa stane po uhradení platby? 
    V okamihu, ako je platba prijatá, ALS zašle vzorkovnice na Vašu adresu.  Po obdržaní vzorkovníc, prosím navzorkujte vodu podĺa priložených inštrukcií a doručte/zašlite do laboratórií. Akreditované výsledky s analýzami obdržíte do 7-10 pracovných dní. 
  2. Prečo mám vzorkovať do 3 vzorkovníc (fliaš)?
    Vaša vzorka bude analyzovaná v našich laboratória v sekcii mikrobiológie a chémie,  teda potrebujeme navzorkovať a doručiť 3 osobitné fľaše. Na mikrobiologické stanovenia musí byť voda vzorkovaná do sterilnej vzorkovnice, na stanovenie kovov to bude vzorkovnica fixovaná.
  3. Ako budem vedieť, že moja voda je pitná? 
    Pre klientov vyhodnocujeme každú vzorku pitnej vody podľa platnej legislatívy. Na protokole s výsledkami bude porovnanie nameraných hodnôt s požiadavkami Nariadenia vlády 354/2006 Z.z. v znení neskorších zmien. Pokiaľ si nie ste istý výsledkami a máte doplňujúce otázky, prosím kontaktuje nás. Naši zamestnanci Vám veľmi radi pomôžu.
  4. Môžte mi povedať aký filtračný systém mám použiť pre úpravu pitnej vody? 
    Nie, ale môžte doniesť výsledky analýzy vody každej spoločnosti, ktorá pracuje s filtračnými systémami a oni Vám navrhnú vhodné riešenie podľa nami urobených analýz.
  5. Za analýzy som zaplatil pred 2 týždňami, doručil som vzorky a dodnes nemám žiadne výsledky?
    Prosím zavolajte/napíšte nám a uistite sa, že ste nám zadali správnu e-mailovú adresu. Vaše výsledky sú po ukončení analýz zasielané automaticky na mailovú adresu, ktorú ste nám dali. 
  6. Mám nainštalované filtračné zariadenie a chcem si overiť, či funguje. Ako to mám urobiť? 
    Odporúčame odobrať 2 vzorky na analýzu: pred a po filtrácii a porovnať výsledky urobených analýz. 
  7. Ako často je potrebné robiť analýzy pitnej vody? 
    Nie je dané ako často sa má sledovať kvalita pitnej vody zo súkromnej studne. Ale odporúčame určite v prípade, ak spozorujete nejaké zmeny v kvalite vody (farbe, pachu, chuti). 
  8. Náš údržbár mi poradil, že by som si mal dať urobiť analýzu pitnej vody, prečo by som si ju mal dať urobiť? 
    Ak Váš údržbár spozoroval, že potrubia sú zanesené, prípadne podliehajú korózií, navrhol Vám možnosť laboratórnej kontroly vody. Zvýšená tvrdosť vody spôsobuje zanášanie potrubí a zariadení a napríklad Langerierov index je indikátorom korózie. 
  9. Ako mám vyhodnotiť výsledky doručených analýz? 
    Keď ste dostali protokol s výsledkami, vyhodnotenie je aj na protokole, prípadne ďalšie informácie o jednotlivých parametroch, ich charakteristikách a limitoch si môžte prečítať tu. here.

Otázky, ktoré sa naši zákazníci pýtajú najčastejšie sú zodpovedané na tejto stránke. V prípade, ak Vám odpoveď na Vašu otázku chýba, neváhajte nás kontaktovať a použiť kontaktný formulár na každej strane v dolnej časti. 

Iba tri kroky

1

Zaplatíte analýzy

Zaplaťte za analýzy. Všetky hlavné kreditné a debetné karty sú akceptovateľné. Vzorkovnice Vám odošleme (pripravíme na osobné prevzatie) v ten istý deň. 

2

Naplňte vzorkovnice a doručte do laboratória 

Vzorkovnice si viete vyzdvihnúť na našich odberných miestach, prípadne Vám ich doručíme poštou/kuriérom. Rovnako doručiť vzorky do laboratórií viete osobne/poštou/kuriérom. Pre zobrazenie  našich pobočiek kliknite tu.

3

Dostanete výsledky e-mailom 

Protokol s výsledkami Vám bude doručený najneskôr do 10 pracovných dní od doručenia vzoriek do laboratória.